Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Wit Witerski (gsmwit_at_atcom.net.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 17:45:19 MET DST

Jacek Dabrowski wrote in message <00d401bd7ddf$30105e40$28fb74c3_at_betapc>...

>From: Wit Witerski <gsmwit_at_atcom.net.pl>

<000401bd7da8$5d84bd80$8efb74c3_at_betapc>...

>Wit, nie zrozumiales mnie. Ja po prostu bronie gosci, ktorzy z chamskim
>wystepkiem P.Ciagly nie maja nic wspolnego. Obaj siedza na laczu stalym
>i po prostu nieswiadomie zacytowali niszczaca wiadomosc.
>A tu , ze od razu trzeba na nich filtry. Mialbym mase problemow z Winda95
>gdyby nie taki Jacek Fiok.

Przepraszam Ciebie bardzo -zdenerwowałem się... oglądałeś "12-stu gniewnych
ludzi"? U mnie też się coś takiego urodziło...
Masz we wszystkim co napisałeś powyżej rację, więc jeszcze bardziej jest mi
głupio, że tak na Ciebie naskoczyłem... sorki ponownie.

BTW: Do Jacka! Wpadłem na nowy pomysł jeżeli chodzi o komóry - przypomnij mi
tylko jeszcze, kiedy chcesz wydać te pieniądze...

>To swiadczy, ze jezeli ktos wrecz kradnie kase innym, to niech
>sie dowie, ze za takie "cus" trzeba bedzie w przyszlosci odpokutowac

Racja.

>Nie badz zlosliwy ;)

Przepraszam jeszcze raz. Głupio mi teraz.

Wit Witerski - gsmwit_at_atcom.net.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://gsmwit.atcom.net.pl
WoWoFoN fajny jest! (popieram tego botka!)

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl