Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 21:49:00 MET DST

-----Original Message-----
From: R. Żyłła <zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 12 maja 1998 17:48
Subject: Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

>At 15:57 05-12-98 +0200, you wrote:
>>
>Poniewaz lubisz panienki w Internecie to ci przesylam
>na pocieszenie obrazek. Na pewno ci nie rozlaczy.

No wspaniale, genialnie. Podnieta na 1000%
Zadowolony ?
Znalazl sie bossu z laczem stalym
i szpanuje przed "slabszymi" kolegami modemowcami
korzystajacymi z TPSA. Widzisz, kolego, dla nas liczy
sie _kazdy_ impuls, kazda zlotowka, a tu gosciu
wyjezdza na dwie, z najbardziej uczeszczanych grup
dyskusyjnych i eksperymentuje na ich uczestnikach.
Jak ktos mu powiedzial nieco kulturalniej ode mnie,
ze jest to niewlasciwe, to tamten mowi ze netykieta
nie zabrania mu robienia takich rzeczy. To ja sie
zastanawiam, czy wogole jest sens _normalnego_
dyskutowania z takim gosciem. Pamietasz Ywrucha ?
On rowniez zasmiecal liste, ale nie w tak chamski sposob.
Teraz kazdy glupi gowniarz, ktorego cos/ktos wq.....
na grupie po prostu umiesci w newsie/bombie wiadomy
naglowek i co ? /Prawie/ wszyscy posiadajacy modemy
TPSA i posiadajacy subskrybcje danej grupy maja:
a) kibel zamiast skrzynki
b) odciecie od usenetu na dobre 2 dni, zanim uporaja
sie z usunieciem tej wiadomosci ze skrzynki i przy
okazji paru(nastu) innych. Pietnujemy tych CO PISZA
WIELKIMI LITERAMI, co zasmiecaja grupe spamem
(mp3,mp3,mp3 szczegoly mpeg_at_lumpex.net )
ale wdajemy sie w dyskusje z gosciem ktory nas
wrecz okrada (tak, wiem kasa idzie do tepsy)
Mnie po 12 straconych impulsach i wielu probach
"wykasowania" nieszczesnej wiadomosci ze skrzynki
naprawde szlag trafil, bo to wszystko kosztuje.
Powiedzialem gosciowi nieco ordynarnie w nadziei
ze sie opamieta, a on wyjezdza z netykieta.
A ty w dodatku piekna Pamela doliczyles mi 2 impulsy.
Ten obrazek juz gdzies widzialem, a czy ja sie interesuje
panienkami w necie to chyba Ciebie nie powinno obchodzic.
To na razie na tyle. Z moje strony EOT, masz cos do mnie to
wal smialo na priva, podyskutujemy sobie nie zasmiecajac
tej nieszczesnej listy.....

Pozdro

--
Jacek Dabrowski