Re: Modem nie "odklada" sluchawki...

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 16:37:00 MET DST

In pl.misc.telefonia sir pawian <pawian_at_friko.onet.pl> wrote:
: On Sun, 10 May 1998 11:50:53 +0200, "Rafa/l J. Czeka/la"
: >Ostatnio kilkakrotnie zdarzył mi się następujący problem... Po zakończeniu
: >łączności z 0202122 modem, co prawda kończy połączenie, ale nie "odkłada"
: >słuchawki,[...]

: czolem, mam ta sama przypadlosc z zoltrixem voice 33,6 na kosci
: rockwell. nie wiem czy jest to zalezne od oprogramowania. najczesciej
: dzieje sie tak kiedy chce zrobic redial podczas gdy sygnal 0202122
: jest zajety, niektorzy mowia ze nie ma sie co dziwic jak sie kupilo
: zoltrixa.

Nie ma sie co dziwic jak sie kupuje Zlomtrixa :-)
A powazniej - ich jakosc od paru lat bardzo spadla ich jakosc,
a sotatnio widzialem partie wlasnie z takim defektem. Na moj gust
to nie kwestia oprogramowania tylko jakiegos elementu przy wyjsciu -
modem chce sie rozlaczyc, ale robi to za slabo jak na nasze centrale.

P.S. Dla pocieszenia - ktos ostatnio chwalil sie podobnymi objawami
z Motorola :-)

PPS. I tak dobrze ze sie rozlacza. Rownie dobrze moglby przez te godziny
     taryfikowac.

PPPS - powinno pomoc wyciagniecie na moment kabla.

J.