Re: Modem nie "odklada" sluchawki...

Autor: sir pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 11:44:21 MET DST

On Sun, 10 May 1998 11:50:53 +0200, "Rafa/l J. Czeka/la"
<rajczek_at_polbox.com> wrote:

>Ostatnio kilkakrotnie zdarzył mi się następujący problem... Po zakończeniu
>łączności z 0202122 modem, co prawda kończy połączenie, ale nie "odkłada"
>słuchawki, czyli, że przez kilka sekund w telefonie podłączonym do tej linii
>sygnał jest zajęty, po czym całkowicie znika. Ani przez telefon, ani przez
>modem nie da się nic zrobić, gdyż brak jest sygnału. Telefonujący do mnie z
>zewnątrz słyszą zaś "abonent ma uszkodzoną linię". Interwencja w centrali
>telefonicznej potwierdza, że jest "źle odłożona słuchawka".
> [...]
czolem, mam ta sama przypadlosc z zoltrixem voice 33,6 na kosci
rockwell. nie wiem czy jest to zalezne od oprogramowania. najczesciej
dzieje sie tak kiedy chce zrobic redial podczas gdy sygnal 0202122
jest zajety, niektorzy mowia ze nie ma sie co dziwic jak sie kupilo
zoltrixa.
czesc

  /--\
( 0 0 )