Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 16:11:47 MET DST

On Mon, 11 May 1998 09:33:55 GMT, "qba" <qbavsop_at_friko2.onet.pl>
wrote:

>mnie tez nie :))

no coz, wydaje mi sie, ze problem nie jest z gatunku "posmialismy sie
i OK". Ale do rzeczy: na kompie w pracy (W95 dyskietkowe) rozlaczylo
mnie przy wiadomosci G.C. Na kompie domowym (W95 OSR2.x, bo +
IE4.01Pl) sciagnalem GC ale wyrzuca mnie przy drugim (chyba) madrali,
Krzysztofie Goworku.

Dla mnie moze mniejszym problemem jest etyka stosujacych te dziwne
sposobiki, ile jak sie przed tym ustrzec. Bo chyba chodzi o to, ze
ktos chcial wykazac, ze najogolniej M$ a w szczegolnosci Dial-up jest
do d*. Jakkolwiek sklonny jestem sie z tym zgodzic (z natury taki
jestem spolegliwy) to mnie ciekawi - jesli trafie na zyczliwego - jak
sie przed tym strzec. A powodem mego postu jest fakt, ze ladowanie
pieniedzy TP SA jest zajeciem rownie idiotycznym, jak te zarty niby
madrzejszych kolegow oraz odpowiedzi w stylu "a mnie nie".

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA