Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 14:25:45 MET DST

Hitower napisał w wiadomości: <6j57or$moa$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

[...]

>Prasze w takim razie o komentarz, jakim cudem rozlacza mnie
>za kazdym razem gdy to czytam? Dosc mam juz takich zartow i
chcialbym sie
>jakos zabezpieczyc.

Dołączam się do prośby. Rozłączało mnie i rozłączało. Pomyślałem w
końcu, że coś się zwaliło i ściągnąłem wszystkie grupy od nowa, a tu
taka niespodzianka, bo niepotrzebnie - autor tej wiadomości nie
pomyślał ile kasy ludzie zmarnują na rozwalone połączenia. Jeśli ktoś
się chciał podzielić informacją o tym błędzie, to mógł tylko dać znać,
a nie od razu demonstrować jego działanie.
        Nadal jednak chętnie wysłucham wyjaśnień jak to działa
(oczywiście nie w wiadomości która rozłącza :).

    Pozdrawiam!
            PSz
    ICQ 8378653