Re: Modem nie "odklada" sluchawki...

Autor: Roger (zbigdom_at_polbox.com)
Data: Fri 15 May 1998 - 13:38:14 MET DST

Mam również Zoltrix-a z obsługą funkcji głosowych na kości Rockwela i oprócz
problemu podłączenia linii telefonicznej (nie wiedziałem do których nóżek
gniazda modemu podłączyć linię - wewnętrzne czy zewnętrzne) nie miałem
żadnych problemów. Prawie zawsze (piszę prawie bo zdarza się po negocjacji
prędkość mniejsza niż 33,6) łączy mi na 33,6. Zgadzam się więc ze
stwierdzeniem że może to być wada modemu nadająca się do reklamacji. Może to
być również efektem ciągłego grzebania w systemie (z grupy wynika iż często
ktoś chce coś zmienić nie wiadomo po co) z różnym skutkiem lub niepoprawnie
zainstalowanego oprogramowania co w efekcie końcowym może powodować wadliwe
działanie modemu. Nie jestem znawcą więc moją wypowiedź proszę traktować
tylko jako prywatne spostrzeżenie, a nie jak wypowiedź znawcy w temacie
modemów.