Modem nie "odklada" sluchawki...

Autor: Rafa/l J. Czeka/la (rajczek_at_polbox.com)
Data: Sun 10 May 1998 - 11:50:53 MET DST

Ostatnio kilkakrotnie zdarzył mi się następujący problem... Po zakończeniu
łączności z 0202122 modem, co prawda kończy połączenie, ale nie "odkłada"
słuchawki, czyli, że przez kilka sekund w telefonie podłączonym do tej linii
sygnał jest zajęty, po czym całkowicie znika. Ani przez telefon, ani przez
modem nie da się nic zrobić, gdyż brak jest sygnału. Telefonujący do mnie z
zewnątrz słyszą zaś "abonent ma uszkodzoną linię". Interwencja w centrali
telefonicznej potwierdza, że jest "źle odłożona słuchawka".
Przez pół roku intensywnej pracy (modem Zoltrix 33 kbps) nie miałem takiego
problemu... BTW, wszystko zaczęło się, gdy zmieniłem MSIE 4.0 na 4.01...

rajczek_at_ThePentagon.com
Commander Rafal J. Czekala
US Department of Defense