Re: Jaki jest MAX transfer przez LPT

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 23:58:02 MET DST

"Bartłomiej Kosik (B.K.)" <bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> writes:

> I dlatego niektórzy mają ściągać przez modemiki jego podpisy??? Przecież nie
> jest to zgodne z Netykietą!

No, w pewnym sensie masz racje. Uwazam, ze podpisywanie kazdego listu
PGPem jest bezsensowne, chociaz zdazaja sie przypadki, gdy nalezy to
zrobic (przy czym nie widze zwiazku pomiedzy PGP i np. faktem, ze list
jest wysylany do Usenetu, na liste dyskusyjna itp).

Mysle jednak, ze najlepiej pozostawic to decyzji piszacego - szczegolnie,
jesli piszacy zwykle podejmuje sluszne decyzje :-)

> Co będzie jak wszyscy zaczną podpisywać się
> PGP??? Ja uważam że trzeba to zniszczyć w zarodku żeby nie było tak jak z
> pewną małą partią, gdzieś w południowych Niemczech ;-))))) Jak napisze że to
> nie on to mu po prostu uwierzę, tak po ludzku, na słowo...

Zalezy co napisze. Ale rzeczywiscie - w normalnych warunkach nie ma to
moim zdaniem wiekszego sensu. Tyle ze z tym zniszczeniem w zarodku to
tez mi to przypomina owa partie - tam tez podobnie mysleli.

--
Krzysztof Halasa