Re: Jaki jest MAX transfer przez LPT

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 01:19:34 MET DST

Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
PGP

>Pewnie nikt. Ale jesli pewnego ranka on napisze, ze ktos dany post
podrobil,
>to mozna to sprawdzic.

I dlatego niektórzy mają ściągać przez modemiki jego podpisy??? Przecież nie
jest to zgodne z Netykietą! Co będzie jak wszyscy zaczną podpisywać się
PGP??? Ja uważam że trzeba to zniszczyć w zarodku żeby nie było tak jak z
pewną małą partią, gdzieś w południowych Niemczech ;-))))) Jak napisze że to
nie on to mu po prostu uwierzę, tak po ludzku, na słowo...

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)