Re: Jaki jest MAX transfer przez LPT

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 15:45:53 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> Zabezpieczac, to go zabezpiecza - w razie watpliwosci wystarczy sprawdzic
> dany posting. Tylko przypuszczalnie samo podszywanie sie jest malo
> prawdopodobne.
> --
> Krzysztof Halasa
> Network Administrator of The Palace of Youth in Warsaw

Dodam jeszcze, ze chodzi najczesciej o tresc wypowiedzi, czy jest
sensowna i uzyteczna, czy nie, a tego zadne PGP nie zapewni. Oczywiscie,
sa zoologiczne przypadki dyskutantow i malo przyjemne jest, kiedy taki
ktos sie podszywa, ale nie przypominam sobie takich zdarzen na tej
liscie, by ktos oprotestowal tekst rzekomo przez niego wyslany.