Plyta ATX + klaw. + mysz

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 06 May 1998 - 12:38:46 MET DST

Hej,

Moze to glupie pytanie ale...
Mam zamiar kupic obudowe ATX i wymienic posiadana plyte glowna na taka w
standardzie ATX. Mam pytanie. Plyty ATX, ktore widzialem mialy zlacze klawiatury
i myszy w standardzie PS/2. Czy trzeba kupowac nowa klawiature i mysz z takimi
zlaczami czy tez sa moze dostepne przejsciowki do myszy i klawiatury, tak, zeby
stary sprzet dal sie do tego podlaczyc ?
Jesli tak, to gdzie je mnzna dostac i za ile ?

Pozdrowienia

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |