Re: Turbo jako suspend cd.

Autor: KSi (___sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl___)
Data: Wed 06 May 1998 - 12:21:37 MET DST

Na początek kwestia nazewnictwa:
  przełącznik Turbo jest przełącznikiem BISTABILNYM (bo potrafi zostać w
dwóch położeniach)

> Radek, ty nie o urodzie gadaj tylko powiedz czy wlacznik suspend
> ma raz dac impuls do BIOSa, zeby ten zrobil operacje suspend ?
>
> Oraz powiedz czy jak ten wlacznik bedzie mial podtrzymanie
> to czy przez niego nie bedzie lecial zbyt dlugo prad ?

To akurat nie ma znaczenia...

> Czy ciagle zwarcie "suspend" pozwala na obudzenie sie komputera ?

Nie pozwala.

> Czy jak komputer dostanie jakis sygnal do obudzenia
> i jednoczesnie ma zwarty wlacznik suspend to od razu
> spowrotem zasnie czy ewqentualnie wpadnie w stan "migotania komór" ??

To drugie. Co więcej jeśli niechcący włączy się komputer ze zwartym
suspend, to można się nabrać, że padła płyta (komputer jest głuchy po
włączeniu. oczywiście rozwarcie suspend naprawia sytuację)

Reasumując: działa, ale trzeba pamiętać o nidogodnościach...

Krzysztof Sikorski
Instytut Matematyki UG
__sikorski_at_ksinet.univ.gda.pl__
"Mylić się jest rzeczą ludzką,
ale beznadziejne zaplątanie sprawy wymaga już użycia komputera."