Re: Plyta ATX + klaw. + mysz

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet6.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 14:44:54 MET DST

Zbigniew Klos napisał(a) w wiadomoœci: <35503DB6.90FA0A6E_at_lucent.com>...
>Mam zamiar kupic obudowe ATX i wymienic posiadana plyte glowna na taka w
>standardzie ATX. Mam pytanie. Plyty ATX, ktore widzialem mialy zlacze
klawiatury
>i myszy w standardzie PS/2. Czy trzeba kupowac nowa klawiature i mysz z
takimi
>zlaczami czy tez sa moze dostepne przejsciowki do myszy i klawiatury, tak,
zeby
>stary sprzet dal sie do tego podlaczyc ?

Nie ma problemu z klawiatura, natomiast klopot z mysza. Jezeli Twoja mysz
nie miala takiej przejsciowki w komplecie, to moim zdaniem szansa, ze
zadziala po podlaczeniu na PS/2 jest minimalna.

Pozdrowienia

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address )