Re: Plyta ATX + klaw. + mysz

Autor: Tomasz Bergier (tbergier_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 13:00:59 MET DST

Zbigniew Klos <zklos_at_lucent.com> wrote:
> Hej,

> Moze to glupie pytanie ale...
> Mam zamiar kupic obudowe ATX i wymienic posiadana plyte glowna na taka w
> standardzie ATX. Mam pytanie. Plyty ATX, ktore widzialem mialy zlacze klawiatury
> i myszy w standardzie PS/2. Czy trzeba kupowac nowa klawiature i mysz z takimi
> zlaczami czy tez sa moze dostepne przejsciowki do myszy i klawiatury, tak, zeby
> stary sprzet dal sie do tego podlaczyc ?
Nie ma problemu. Istnieja zgrabne przejsciowki/adaptery wpinane do
nowej plyty z gniazdami w starym standardzie.

> Jesli tak, to gdzie je mnzna dostac i za ile ?
W dobrych sklepach komputerowych ;) A serio: musisz podzwonic po firmach,
nie ma zasady. W kazdym razie w Krakowie nie ma z tym wiekszych problemow.
Za ile? okolo 5-8zl za sztuke.

pozdrawiam
                Tomek Bergier