Re: SMIERC W INTERNECIE - bezmyslna cenzura???

Autor: LazyBoy (lazyboy_at_kki.net.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 18:39:02 MET DST

sir pawian napisał(a) w wiadomości: <354e021d.1168621_at_news.tpnet.pl>...
>czolem, MadPython mi uprzejmie doniosl ze znowu mu skasowali strone.
>tym razem na http://kki.net.pl/~death666/main.html pokazujaca zdjecia
>denatow oszpeconych mechanicznie.
>strone udalo mi sie obaczyc w ten weekend zanim ja jakis zbawiciel
>ludzkosci skasowal. zdjecia sa mocne i uderzyly niezle do mojej
>wyobrazni. bohaterowie tych zdjec jeszcze calkiem niedawno przed ich
>robieniem chodzili sobie beztrosko po ziemi, gadali i zachowywali sie
>po ludzku. to ze ich stan zdrowia tak gwaltownie sie pogorszyl glownie
> [...]

Mam tylko jedno pytanie, bo niestety nie dotarlem na strone, o ktorej mowa.
Co za zdjecia na niej byly? Mechaniczne oszpecenie ciala to moze byc wypadek
a moze byc i eksperyment Frankensteina? O co biega, bo argumenty, ktore sie
sypia wskazuja na to ze sprawa jest 'ciekawa'.
A tak na marginesie przemocy o ktorej zdaje sie tu panowie rozmawiacie.
Abstrachujac od filmow z Arnoldem, Zlego pani 'Urbanowej' :) itd to polecam
np filmiki pt Tom&Jerry np na Cartoon Network albo w pasmie niekodowanym C+.
Czego mozna wymagac od mlodziezy wychowanej na takich kreskowkach?? Mnie
bawi widok myszy okladanej lopata bo odrozniam kreskowke od zycia, ale 3-4
letnie dziecko??? niesadze. Zreszta wogole nie sadze aby rozmowy o cenzurze
w Inecie mialy jakis sens. Osobiscie uwazam, ze szybciej ktos wywroci helm
na lewa strone niz ocenzuruja Inet.

Za bledy i niedociagniecia przeprasza:
                  LazyBoy
[lazyboy_at_kki.net.pl] [lazyboy_at_box43.gnet.pl]
               UIN 9007845
-=< It'5 4 l0n9 h4rd r04d 0ut 0f h33l >=-