Problem z karta SCSI do HP ScanJet 5p

Autor: FiLiP (filip_at_kki.net.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 18:15:53 MET DST

    Mam problem z instalacja HP ScanJet 5p w Win95... Karta Symbiosis SCSI,
dostarczona wraz ze skanerem, ustawia sie sama na IRQ=4 i powoduje konflikt
z portem COM1 i GamePort 'em. Niestety, gdy zmieniam przerwanie na np. 10
(moje puste) pojawia sie komunikat, ze karty SCSI niema lub nie dziala
poprawnie.
    Probowałem juz postepowac wg wskazowek HP znajdujacych sie na ich
stronie WWW, ale to nic nie pomoglo. Zmieniałem nawet sloty, w ktorych
umieszczona jest karta kontrolera...
Prosze o pomoc !!!

Pozdrawiam, FiLiP
  filip_at_kki.net.pl