SMIERC W INTERNECIE - bezmyslna cenzura???

Autor: sir pawian (pawian_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 20:24:45 MET DST

czolem, MadPython mi uprzejmie doniosl ze znowu mu skasowali strone.
tym razem na http://kki.net.pl/~death666/main.html pokazujaca zdjecia
denatow oszpeconych mechanicznie.
strone udalo mi sie obaczyc w ten weekend zanim ja jakis zbawiciel
ludzkosci skasowal. zdjecia sa mocne i uderzyly niezle do mojej
wyobrazni. bohaterowie tych zdjec jeszcze calkiem niedawno przed ich
robieniem chodzili sobie beztrosko po ziemi, gadali i zachowywali sie
po ludzku. to ze ich stan zdrowia tak gwaltownie sie pogorszyl glownie
nalezy zawdzieczac niezdolnosci przewidzenia sytuacji badz przez ich
samych badz przez kogos innego. mysle ze nie powinno sie takich
dokumentow ukrywac, nalezy je wrecz rozpowszechniac publicznie i to
nie tylko przez internet ku przestrodze i z przeslaniem "memento
mori". np cos na ksztalt reklam rewelacyjnych preparatow do
odchudzania BEFORE-AFTER. ostatnio w pogoni za mocnymi wrazeniami
zatraca sie szacunek dla samego czlowieka i mysle ze nalezy go
przywrocic. sposob moze jest troche wstrzasajacy i zgadzam sie ze nie
powinny ogladac go male dzieci ale juz nastoletnie osobniki maja spory
wplyw na swoje zycie i na zycie wspolzyjacych. mogloby to obnizyc
poziom adrenaliny gdyby czasem przemknelo takiemu przed oczami jak
moze wygladac kiedy zacznie pajacowac jak cowboy.
mysle ze jest to niesprawiedliwe potraktowanie tematu przez
cenzorow-amatorow i nie nalezy uciekac przed tym tematem. jesli ktos
sie ze mna zgadza niech wysle w ramach zapelniania wolnego czasu
karcacy list do adminow friko.onet.pl i kki.net.pl za pohopne
dzialanie, jesli ktos sie nie zgadza moze mi nabluzgac, ale fajnie
gdyby poparl to jakimis argumentami. amen & czesc

  /--\
( 0 0 )
 |_oo_| Pawel Idzikowski
/ ____ \ mailto:pawian_at_friko.onet.pl