Re: SMIERC W INTERNECIE - swiat ma to gdzies!!!

Autor: LazyBoy (lazyboy_at_kki.net.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 14:59:18 MET DST

Czy wy nie widzicie, ze swiat ma to wszystko gleboko...? Na codzien widze
ludzi, ktorzy martwia sie tylko soba... nikt nie przejmuje sie drugim...
ktos zmarl? no coz SHIT HAPPENS... Codziennie ludzie umieraj taki 3
swiat...zastanawialiscie sie kiedys nad tym?? Ja osobiscie z kazdym dniem
swojego zycia jestem coraz bardziej przerazony. Mowicie o kulturze i normach
spolecznych... i co z tego? chetnych zapraszam do mnie w okolice garazu...
pokaze wam panow, ktorzy potrafia golymi rekoma wyjac czlowiekowi watrobe i
nawet im tentno nie podskoczy. Oni maja po 19 lat.. razem ze mna konczyli
podstawowke. No nie wiem czy to wogole ma sens...
No ale zawsze mozecie powiedziec, ze pieprze i ze jestem glupi... hmm a moze
po prostu przerazony bezsilnoscia...

se ya

LazyBoy