Re: Problem z karta SCSI do HP ScanJet 5p

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 00:28:33 MET DST

"FiLiP" <filip_at_kki.net.pl> writes:

> Mam problem z instalacja HP ScanJet 5p w Win95... Karta Symbiosis SCSI,
> dostarczona wraz ze skanerem, ustawia sie sama na IRQ=4 i powoduje konflikt
> z portem COM1 i GamePort 'em. Niestety, gdy zmieniam przerwanie na np. 10
> (moje puste) pojawia sie komunikat, ze karty SCSI niema lub nie dziala
> poprawnie.

To karta ISA moze? Jesli jest 8bitowa, to mozesz ustawic tylko
IRQ 2 (czyli 9), 3, 4, 5 i 7. Jesli jest 16-bitowa, to powinno dac sie
uzyc wszystkich innych IRQ, nie uzywanych przez inne rzeczy. Jesli karta
nie jest P&P, to nalezy jakos jej powiedziec, ze teraz ma inne IRQ
- np. jumperem.

A moze to karta PCI? Wtedy trzeba zmienic IRQ w BIOSie.

--
Krzysztof Halasa