Re: Cyrix=problem

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 12:52:50 MET DST

u200_at_hotmail.com napisał(a) w wiadomości:
<6il1c1$1da_at_bgtnsc03.worldnet.att.net>...

Nie chciało mi się więcej powracać do tej bzdurnej dyskusji ale spróbuję
jeszcze raz:

>czy ci sie to podoba czy tez nie , postep nie bedzie na ciebie czekal
>Technologia postepuje tylko w jednym kierunku - naprzod .
>Przykro mi , ze nie stac was na dobre czesci ale to nie daje wam prawa
>by do ostatniej kropli krwi bronic badziewia . Pamietaj , ze ubodzy sa
>zbyt biedni aby byc skapymi . Oszczedz pieniadze i kup jedna dobra
>rzecz zamiast kilku kiepskich .

A czy to ma coś wspólnego, chociażby w szesnastym przybliżeniu z tematyką
danej grupy dyskusyjnej? Przypuszczam, że są grupy na których ludzie
dyskutują na temat kto i jak ma wydawać swoje pieniądze, może przeniósłby
się tam?
Chociaż wydaje mi się, że najlepiej taki styl dyskusji pasuje do "pieprzenia
się przez telefon", ogłoszeń nie brak w każdej gazecie, może zadzwoniłbyś...

>Cyrix przestal sie liczyc , byc moze
>czyms nas jeszcze zaskoczy ale jego obecne produkty sa smiechu warte

Nie zapomniałeś przypadkiem, że wypowiadasz się publicznie?
Prawdopodobnie coś o tym wiesz, bo ubliżając ludziom tobie nieznanym i na
pewno od ciebie nie głupszym nie podpisujesz artykułów własnym imieniem i
nazwiskiem lecz chowasz się za jakimś "psim" pseudonimem.
Ale poza kulturą ogólną chciałbym zwrócić twoją uwagę na jeden szkopuł:
Otóż jeśli Cyrix albo jego polski przedstawiciel pozwie ciebie do sądu za
zniesławienie (cytuję: "barachło", "badziewie", "nadaje się tylko do kosza"
itp.) to czy się wypłacisz? Czy cała twoja duma z posiadania markowego
sprzętu nie pryśnie razem ze sprzętem? Czy w ogóle zdajesz sobie sprawę o
jakie pieniądze tu może pójść?
Spokojnie, z dzieciakiem najprawdopodobniej nie będą się zadawali ale warto
wiedzieć o co zagrywasz...

>Nie wazne co inni przeczytali w magazynach itd . Ja widzialem Intel ,
>AMD i Cyrix w akcji i zamiast czytaco testach sam je zrobilem . Na
>podsawie tego tez wyrazam swoje opinie .

Trzeba przyznać, że wyrażasz te opinie dość natrętnie. Tym bardziej, że nie
odwołujesz się do żadnych konkretnych faktów, zjawisk, wydarzeń.
Robisz testy? To jest twoje prawo, ale żeby tak natrętnie narzucać wyniki
tych swoich "testów" innym powinieneś dysponować odpowiednią kwalifikacją i
jeszcze na dodatek udowodnić, że dysponujesz rzeczywiście a nie tylko ją
sobie wyobrażasz.
To już pomijając odpowiedni sprzęt, oprogramowanie itp. Bez ego twoje
"testy" są warte nie więcej niż chwilowa zachcianka lewej tylnej nogi i nikt
niczego nie straci jeśli na reszcie przestaniesz wciskać swoją "mądrość"
ludziom na siłę...
Wobec tego konsekwentnie namawiam wszystkich biorących udział w tej
idiotycznej dyskusji:
- przestać publikować swoje artykuły w tym wątku,
- nie odpowiadać na wyzwania od "frajera" itp.,
- jeśli są konkretne pytania co do konkretnych właściwości Cyrix'ów przecież
można zadawać je w osobnych artykułach,
- grupa jest otwarta dla wszystkich ale nie róbmy z siebie pośmiewiska,
przecież to czyta (przynajmniej teoretycznie) cały świat!

Człowieku, po prostu przebrałeś miarkę! Zadzwoń lepiej na to pieprzenie się
przez telefon, chyba dobrze ci zrobi...

--
Tym razem wyjątkowo bez pozdrowień.
Sergiusz Mitin