Re: SMIERC W INTERNECIE - bezmyslna cenzura???

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 13:34:02 MET DST

Roger & Friends wrote:

> Ta wymiana zdan przypomina rozmowe z ksiedzem na temat pronografii.
> Do cholery - nie chcesz, albo nie potrzebujesz, to nikt cie nie
> zmusza. Nie kupuj, nie ogladaj, nie swintusz !!!
> To sie nazywa prawo do wolnego stanowienia o sobie.

Takie strony to publikacje, wiec nie "prawo do wolnego stanowienia
o sobie", a prawo do np. ochrony dzieci/mlodziezy przed epatowaniem
okrucienstwem, zbrodnia, brutalnoscia. Tak samo jak Ty masz prawo
sobie cos tam zamieszczac, ja mam prawo przeciw temu protestowac
w imie ochrony pewnych form zycia _publicznego_. Niech sobie kto
zechce kupuje porno, ale okladki niech beda zafoliowane, a sprzedawcy
w porno-shopach niech wyganiaja nieletnich. Dopoki nie beda dostepne
"elektroniczne dowody osobiste", ja osobiscie nie zycze sobie takich
zdjec w publicznie dostepnych miejscach (i publikacjach papierowych
tez - widziales takie pismo "Zly"?)

--
Grzegorz Staniak
<spam_precz_gstaniak_at_golem.umcs.lublin.po>