Re: Cyrix=problem

Autor: u200_at_hotmail.com
Data: Mon 04 May 1998 - 20:28:55 MET DST

czy ci sie to podoba czy tez nie , postep nie bedzie na ciebie czekal
Technologia postepuje tylko w jednym kierunku - naprzod .
Przykro mi , ze nie stac was na dobre czesci ale to nie daje wam prawa
by do ostatniej kropli krwi bronic badziewia . Pamietaj , ze ubodzy sa
zbyt biedni aby byc skapymi . Oszczedz pieniadze i kup jedna dobra
rzecz zamiast kilku kiepskich . Cyrix przestal sie liczyc , byc moze
czyms nas jeszcze zaskoczy ale jego obecne produkty sa smiechu warte
Nie wazne co inni przeczytali w magazynach itd . Ja widzialem Intel ,
AMD i Cyrix w akcji i zamiast czytaco testach sam je zrobilem . Na
podsawie tego tez wyrazam swoje opinie .