Re: Word i przypisy

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 00:36:05 MET DST

Milosz Karczmarczyk napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<6ihfaq$lnj$1_at_helios.man.lublin.pl>...

>drug±
>Ale mnie w³a¶nie chodzi o te na dole strony, a nie pod tekstem (bo niby jak
>zrobiæ, ¿eby ten pod tekstem by³ zawsze na dole strony?).
>
>Mi³osz
>Bauhaus, The Cure, Cranes, DCD, Swans, Cocteau etc.
>My Tape Trading Page: http://www.polbox.com/b/blasko

Sprawdzi³em ten numer z "podtekstem" :-) i na pierwszy rzut oka
dzia³a. Dziwi mnie jednak to, ¿e jak pisze Milosz tak powinno byæ.
Mnie siê wydaje, ¿e jak wstawiam przypis na dole strony, to
powinien byæ na dole tej strony, a nie nastêpnej. Wiêc po co ten
numer z "pod..."?

--
         Harry (Misiek)