Re: OPTIMUS - powoli

Autor: Dominik Jakub Dobruchowski (dobrysys_at_onet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 01:59:48 MET DST

Tomasz Jarnot wrote:

> Karty Sound Galaxy - bardzo powaznie problemy z wydobywaniem dzwieku w
> niektorych grach i to dosc popularnych.

Jak osiem lat temu kupiłem mojego pierwszego PC (składak z firmy
ECS/PRETOR w Gdańsku; wybór przypadkowy) w nagrodę za ukończenie szkoły
muzycznej dostałem kartę dźwiękową - Sound Galaxy NX. W Starogardzie
była to pierwsza karta dźwiękowa. Kumple włosy z głowy sobie rwali jak
słyszeli mówione wstawki w Wolfenstein'ie 3D. Po wielu zmianach w kompie
(to były czasy 386dx25) do grudnia zeszłego roku używałem jej
równocześnie z Gravis'em, którego nie mogłem zmusić do emulacji
blastera. (a SG robiła to doskonale, gdyż byłem zmuszony używać
sterowników windows'owych do SB bo oryginalna dyskietka padła :( Dlatego
nie mam powodów aby o _tym_ produkcie mówić źle.
To była moja _prywatna_ opinia o karcie SG NX.
Fascynację grami ukończyłem na DOOM'ie dlatego ani mojej NX ani
póżniejszych "dogłębnie" w grach nie sprawdzałem. W firmie na jednym
stanowisku tzw. "testowym" jest zainstalowanych trochę dem gier dosowych
zarówno trybu rzeczywistego (polanie, super frog) jak i chronionego
(m.in. duke, descent, jazz jack rabbit, rise of the triad). Uruchamiałem
tam karty aztech serii: NX, NX II, washington, nova,
Karty firmy Aztech (nie odmówiły

Nie pamietam teraz nazw, ale co