Re: Word i przypisy

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 02:38:40 MET DST

Harry napisał(a) w wiadomości: <6ij1b9$lc8$3_at_helios.man.lublin.pl>...
>Milosz Karczmarczyk napisał(a) w wiadomości:
><6ihfaq$lnj$1_at_helios.man.lublin.pl>...

>Sprawdziłem ten numer z "podtekstem" :-) i na pierwszy rzut oka
>działa. Dziwi mnie jednak to, że jak pisze Milosz tak powinno być.
>Mnie się wydaje, że jak wstawiam przypis na dole strony, to
>powinien być na dole tej strony, a nie następnej. Więc po co ten
>numer z "pod..."?

> Harry (Misiek)

Najlepiej spytać się u źródeł :-))) czyli w MS.
Ale cyba jest tak, że po prostu na przypis dolny na dole strony (a nie pod
tekstem) masz określoną ilość miejsca (nie pytaj ile, nie wiem i nie sądze
by w MS wiedzieli :-)))), jest to co prawda zgodne ze standardami składu,
ale ździebko uciążliwe ;-))). W każdym razie pod_tekstem jest na razie
najlepszym rozwiązaniem jakie znalazłem i CHCĘ DO NIEGO Copyright ;-))))).
Jak ktoś znajdzie coś sensowniejszego (oczywiście oprócz nowego Office) to
byłbym wdzięczny za info! Z góry dzięki...

Pozdrawiam wszystkich zmagających się z wspaniałymi juzer friendlimi
produktami MS

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)