Re: Widzia³y ga³y co bra³y.

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 01:35:49 MET DST

Dominik Jakub Dobruchowski napisa³(a) w wiadomo¶ci:
<354B19F5.A57_at_onet.pl>...
>Przecie¿ to by³ ¶wiadomy wybór! Jest kilka linii komputerów
>http://sklep.optimus.com.pl . P³yty obs³uguj±ce ko¶ci DIMM s±
>wprowadzone dopiero w linii Young. W najtañszej linii (to by³
>prawdopodobnie Optitech) nie spodziewaj siê tego samego co w linii
>najdro¿szej (Presti¿).

>Je¿dzê s³u¿bowym Cinquecento 700 i te¿ czujê siê oszukany :( Silnik

Czu³by¶ siê jeszcze bardziej osuzkany, gdyby¶ za ten z³om zap³aci³
tyle co za Astrê (bo ceny merców mo¿na porównaæ do IBM lub HP).
Zreszt± jak Ci firma udostêpnia "samochód" to nie narzekaj.

>s³aby (wydajno¶æ < Polonez Caro), s³aby komfort jazdy, nie ma radia,
>szyberdachu nie ma, nie ma alufelg (czy jako¶ tak), i do tego VAN - z
>ty³u mówi±, ¿e nie wygodnie i jak w wozie policyjnym :) Kolega chcia³ mi
>opony od truck'a za³o¿yæ, i d... Niedobra ta firma XXXX. Muszê na
>pl.pregierz napisac.
Tote¿ nikt nie chcia³ pchaæ do ¶rodka pamiêci od amigi. Przecie¿
komputer siê szybciej starzeje ni¿ samochód i w momencie zakupu
powinien (p³yta powinna) dysponowaæ mo¿liwo¶ci± dokupienia
i w³o¿enia komponentów, na które akurat klienta nie staæ, ale s± ju¿
na rynku. Ale skoro firma wykorzystuj±c niewiedzê ludzi wpycha im
p³yty pozbawione jakichkolwiek perspektyw rozbudowy to powinna
to robiæ poni¿ej ceny sk³adaków. A jeszcze te reklamy...

Mój O. z P75, kupiony na pocz±tku 1995 roku ma p³ytê bez chache
i max taktowanie 120, podczas gdy ju¿ wtedy by³y w ofercie procesory
166 (ale mo¿e siê mylê). Tu Optimus ma krechê.
Jednak wtedy firma nie plombowa³a komputerów i mog³em spokojnie
dokupiæ kartê d¼wiêkow± i podpinaæ dysk kolegi. Tu macie ma³ego
plusa.... :-)
Zreszt± w ca³ym okresie gwarancji (ani potem) nie musia³em wiêcej
odwiedzaæ tej firmy. :-) (to ju¿ drugi plus???? co ja wypisujê???)
Pozdrawia u¿ytkownik Opstimusa

--
         Harry (Misiek)