Re: OPTIMUS - powoli

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 22:10:27 MET DST

W dniu Mon, 04 May 1998 01:59:48 +0200, Dominik Jakub Dobruchowski
<dobrysys_at_onet.pl> napisał:

> [...]
>muzycznej dostałem kartę dźwiękową - Sound Galaxy NX. W Starogardzie
>była to pierwsza karta dźwiękowa. Kumple włosy z głowy sobie rwali jak
>słyszeli mówione wstawki w Wolfenstein'ie 3D. Po wielu zmianach w kompie
>(to były czasy 386dx25) do grudnia zeszłego roku używałem jej
>równocześnie z Gravis'em, którego nie mogłem zmusić do emulacji
>blastera. (a SG robiła to doskonale, gdyż byłem zmuszony używać
>sterowników windows'owych do SB bo oryginalna dyskietka padła :( Dlatego
>nie mam powodów aby o _tym_ produkcie mówić źle.
>To była moja _prywatna_ opinia o karcie SG NX.
Ja też używałem galaxy(jeszcze gra u ludz)i, pod marką escomu, póżniej
kupiłem Gravisa Maxa (padł, bo koleś zrobił mu zwarcie na OUT domową
instalacją nagłaśniającą)

Naprawiali je wielkorotnie, ale to były bardzo badziewne głośniczki,
facet w servisie obcinał słuchawki i montował do Notebooków, naprawa
cały czas za friko ;))
 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!