Re: Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Artur Klimek (xxniebieskooki_at_writeme.com)
Data: Fri 01 May 1998 - 22:56:57 MET DST

Dominik Jakub Dobruchowski wrote in message <354916DC.6A0C_at_onet.pl>...

:Zastawiające jest także, że na grupie nikt jeszcze nie napisał "hurra,
:kupiłem komputer w xxxxxxxxxx i dostałem wszystko co chciałem, komputer
:był optymalnie skonfigurowany, oprogramowanie legalne, prezes firmy
:uścisnął mi ręke i gratulował udanego zakupu, serwis dał mi plomby
:gwarancyjne, skonfigurował modem oraz internet, przywieziono mi komputer
:do domu, podłączono, dostałem listwę zasilająca i głośniki w prezencie.
:BIOS jest regularnie aktualizowany, jak usunąłem przy bawieniu się
:fdiskiem partycje to serwis zainstalował całość systemu od początku
:bezpłatnie itd.... oczywiście ISO9001.
:Bo krytykować jest zawsze łatwiej...
:
:Dominik Jakub Dobruchowski

W tym nie ma nic dziwnego, jeśli wszystko działa OK to się nie zagląda
na grupę pl.com.pecet :)))))) z resztą za co chwalić? za to że ktoś
robi to tak jak należy? że wyjątek jakim chyba i ty jesteś, potwierdza
regułę, że w innych firmach robi szanuje się klienta do momentu
zapłacenia za PC... a potem radź sobie jak chcesz i pisz choćby
na pl.comp.pecet albo na pl.pregierz :)))??
Wielu sprzedawców hardware i software niestety nie myśli w taki sposób,
by przyciągnąć dobrym serwisem, ciekawą ofertą cenową i miłą obsługą
na dłuższy czas - dla nich liczy się szybki i duży zysk...

Jednak jeśli ty świadczysz usługi na wysokim poziomie i nie szalejesz z
cenami masz GWARANCJĘ że klient do ciebie wróci i zostawi u ciebie
pieniądze, a nie gdzie indziej...

 Pozdrawiam,

 Artur Klimek
| ICQ 5800413 |