Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 13:33:34 MET DST

W dniu Fri, 1 May 1998 22:56:57 +0200, "Artur Klimek"
<xxniebieskooki_at_writeme.com> napisał:

>Dominik Jakub Dobruchowski wrote in message <354916DC.6A0C_at_onet.pl>...
>
>:Bo krytykować jest zawsze łatwiej...
>:
>:Dominik Jakub Dobruchowski
>
>W tym nie ma nic dziwnego, jeśli wszystko działa OK to się nie zagląda
>na grupę pl.com.pecet :)))))) z resztą za co chwalić? za to że ktoś
>robi to tak jak należy? że wyjątek jakim chyba i ty jesteś, potwierdza
>regułę, że w innych firmach robi szanuje się klienta do momentu
>zapłacenia za PC... a potem radź sobie jak chcesz i pisz choćby
>na pl.comp.pecet albo na pl.pregierz :)))??
> [...]

...bo komputer jest już przestarzały w dniu zakupu, a po dwóch latach
jest trupem/zabytkiem. Dlatego zastanawia mnie program upgradu kompów
zakupinych w O. w tym roku. Może trochę szczegółów, czy to to samo co
z DVD, wymienią <do końca roku, jeśli będą mieli do końca roku>, a
jakie modele DVDII cz I?
Cały czas myślę o PII.

Zaciekawiony i niedowierzający
 Pisz do mnie na: