Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 19:37:52 MET DST

On Fri, 1 May 1998, Marcin Skura wrote:

> Myślę o Prestiżu lub innym PII(a raczej, ktoś kto może puścić sobie to
> w leasing). Karta Yamahy z wavtablem, PCI cczy ISA, SBkompatybilne,
> stabilne, Yamaha robi je jeszcze, suprtuje? Ilość wariantów cdeków,
> hdd do wyboru? A co z RAMem dimm: sdramy/może edo, jakie szybkie? A
> dadzą się te Płyty Główne podkręcić? Ile PCI ile ISA, ATi2/4MB z
> TVout/na płycie? BIOS do kart graf, muz, MB.
> Nie są to pytania tendencyjne, ani złośliwe. Myślę, że powinno się nie
> wierzyć sprzefawcy niezależnie czy to opti, czy inny krzak.

Z tego co napisales wnioskuje ze na kompach sie niewiele znasz. Dlaczego -
jest kilka podstawowych bledow w pytaniach. Tak wiec moge ci powiedziec
jedno - kup sobie komputer w Optimusie a oni juz zadbaja o to zebys nie
wiedzial co jest w srodku i aby nie bylo to najwyzszej jakosci. Czyzby
tylko Optimus umozlwial wziecie czegos w leasing ?

Te pytania nie sa zlosliwe. Sa tendencyjne.

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...