Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 00:55:21 MET DST

Ostatnio grzeba³em w Optimusie znajomego (zrezygnowa³ z gwarancji jak go
skasowali 70 pln za instalacjê dysku i kieszeni) i co odkry³em :
p³yta Microstar VX ATX bez DIMMów !!! (sprzeda³em mu 32 MB DIMM bo
chcia³ pamiêæ rozszerzyæ, i d...), karta graficzna Ati Mach 64 VT
(zwyk³y OEM - wydajnosæ < Trio64 V+), K.Muz. Aztech PNP III Pro (czy
jakos tak), zg. z SB Pro. Aktualnie powoli pozbywa siê sprzêtu
Optimusowskiego :) - wymieni³ ju¿ dysk z 1,3 GB Fujitsu na 3,2 GB
Quantum SE, pamiêæ wymieni jak mu przywiozê p³ytê Epox-a na VP3 :), a
kartê graficzn± i muzyczn± za jakis czas :) No i bêdzie mia³ wreszcie
przyzwoity komputer z Optimusa ( W obudowie Optimusa ;) )

Cooger