Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Mała Mucha (hocking_at_polbox.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 20:54:08 MET DST

Tue, 28 Apr 1998 08:44:16 +0200, "Tomek Połaski"
<tompol_at_friko.onet.pl> napisał(a):

>Czym? Bo chyba nie cyklem wydawniczym Microsoftu?

Małym iq

>Przeczytaj sobie coś o
>fundacji GNU a potem zgłoś się ponownie to porozmawiamy o ograniczeniach.

jeśli coś daję za darmo to daję i nie wspieram się żadną fundacją, a
daję tyle, że mogę zaryzykować, iż raczej nie masz szans mnie pobić.

>Misiu pluszowy. Gdyby nie Unix to być może byś dziś mógł surfować tylko na
>falach. Bo Internet powstał dzięki niemu.

Wydaje Ci się. Tylko na początku kiedy inne systemy po prostu go nie
oferowały, internet wymagał maszyn uniksowych. Dzisiaj jego struktura
jest realizowana przy użyciu sprzętowych routerów. A każdy rozsądny
system jak np. win95/nt,os/2 umożliwia pracę po tcp.

I dzisiaj potrzeba używania unixa na internetowy serwer firmowy jest
dokładnie żadna. Znacznie szybciej i łatwiej postawić msproxy na nt.

>I to było przed MS DOS-em.

A co mnie obchodzi ms-dos

>Trochę otwartości i mniej ograniczenia.

Jak widać sam krążysz wokół linuksianych bzdur

>[ciach...] patrz poprzednie posty

>Ale wcześniej zatkamy serwery.

Dla serwera jest dokładnie obojętne ile jest grup. Rzecz w tym, że
wydajność autorów artykułów jest stała. Można zrobić crossposting a
obciążenie serwera wzrośnie minimalnie. Bo cp to tylko link.

>Poza tym jak mielibyśmy przeglądać te grupy?

przez lupę o dużym powiększeniu ... ops dużym iq

>Szwagier jest ciemny.
>
>Może skończymy te bezsensowny spór nie na temat?

Ale który ? To, czy Ty wysyłałeś czy nie ? Trzeba było nie zachowywać
się jak ten piętnujący gostek.