Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Zbyszek (okon_at_fnet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 21:10:52 MET DST

Mała Mucha <hocking_at_polbox.pl> napisał

> jeśli coś daję za darmo to daję i nie wspieram się żadną fundacją, a
> daję tyle, że mogę zaryzykować, iż raczej nie masz szans mnie pobić.

A kto ci każe - GNU GPL TO NIE JEST FREEWARE ANI PUBLIC DOMAIN. Przeczytaj
sobie uważnie GPL - mnie wprawiła w zachwyt (z prawnego punktu widzenia
oczywiście), bo stanowi odwołanie do *tradycyjnych* wartości prawa
autorskiego. W świetle proponowanych (nie tylko w Polsce) zmian w prawie
autorskiem, jej rola bedzie pewnie jeszcze rosła
Zresztą - użycie GNU GPL do darmowej dystrybucji swojego softu nie jest
żadnym wspieraniem się FSF tylko użyciem gotowego wzorca umowy.

Z.