Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Jacek Rzesista (jasio_at_fox.ds14.agh.edu.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 22:34:48 MET DST

Mała Mucha wrote:
> oferowały, internet wymagał maszyn uniksowych. Dzisiaj jego struktura
> jest realizowana przy użyciu sprzętowych routerów. A każdy rozsądny
> system jak np. win95/nt,os/2 umożliwia pracę po tcp.
>
> I dzisiaj potrzeba używania unixa na internetowy serwer firmowy jest
> dokładnie żadna. Znacznie szybciej i łatwiej postawić msproxy na nt.
I łatwiej taki server zabić :-) W firmach, w których jest potrzebny
stabilny server który się nie sypie raz na godzinę (średnio), stawia się
Linuxa. A mówię to z czystej praktyki - trochę się naoglądałem...

> A co mnie obchodzi ms-dos
A powinien :-) Jeśli Cię nie obchodzi, to skasuj sobie z dysku pliki
io.sys i command.com - zobaczysz wtedy, jak bardzo będzie Cię obchodził

> Jak widać sam krążysz wokół linuksianych bzdur
Co nazywasz linuksianymi bzdurami ? Rzuć jakiś przykład ....

Pozdrawiam
Jacek Rzęsista