Re: Propozycja organizacyjna dla grup

Autor: Tomek Połaski (tompol_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 28 Apr 1998 - 08:44:16 MET DST

>Może i trochę przesadziłem, ale nie licz na pobłażliwość z tego
>powodu.

Pobłażliwość z powodu tego, że nie jestem palantem?

>Jedno nie wyklucza drugiego.

O to właśnie chodzi, żeby niczego nie wykluczać.

>Ano taka, że linuksiarz z definicji jest ograniczony!

Czym? Bo chyba nie cyklem wydawniczym Microsoftu? Przeczytaj sobie coś o
fundacji GNU a potem zgłoś się ponownie to porozmawiamy o ograniczeniach.
Misiu pluszowy. Gdyby nie Unix to być może byś dziś mógł surfować tylko na
falach. Bo Internet powstał dzięki niemu. I to było przed MS DOS-em.
Trochę otwartości i mniej ograniczenia.

[ciach...] patrz poprzednie posty

>Najpierw będzie trzeba założyć milion grup wystarczająco szybko i
>pisać do nich by wszystkie nie przeterminowały się.

Ale wcześniej zatkamy serwery. Poza tym jak mielibyśmy przeglądać te grupy?

>To wszystko jasne.

Szwagier jest ciemny.

Może skończymy te bezsensowny spór nie na temat?

                                          Tomek Połaski
                                  e-mail: tompol_at_friko.onet.pl
Prawo Murphy'ego:
Błądzić jest rzeczą ludzką, ale żeby zrobić naprawdę duży bałagan,
potrzebny jest komputer.