Nie kupujcie CAVIAROW : jaki dysk twardy?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 09:50:28 MET DST

"Tomasz Krawczyk" <tkrawczyk_at_writeme.com> wrote:

>po
>>

>Chamskie ???? A co ja mam zrobic, skoro NIKT nie przyjmuje takich dyskow w
>ramach naprawy reklamacyjnej ? No i powtorze ten punkt JEST w gwarancji
>producenta. A co do chamstwa to powiem Ci tylko tyle, ze kazda osoba
>kupujaca u mnie Caviara wie na co sie naraz. Wole nie sprzedac dysku niz
>twierdzic, ze to sa najlepsze dyski i do tego jakie tanie. A na przyszlosc
>to nie wyglaszaj pochopnych opinii.

W takim razie producet jest tu chamski. ta folijka to tylko plomba, nic
wiecej. czy na cokolwiek innego traci sie gwarancje z powodu
zarysowania plomby ?

ps: a pod tymi okraglymi naklejkami (tez folijka), sa tylko srubki :)))))

ps2: kupiles caviara ? oklej jego plomby dodatkowa tasma, by sie ta
     oryginalna nie zarysowala, bo chamski producent odrzuci gwarancje.