Re: Re: jaki dysk twardy?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 09:59:22 MET DST

mchrom_at_sgh.waw.pl (Michal H. Chrominski) wrote:
[ciach]
>w pierwszych
>dwoch jest swietna, profesjonalna i zyczliwa obsluga, zas w tym
>trzecim tragedia - probowali mi udowodnic, ze prawo polskie zabrania
>honorowac trzyletnia gwarancje WD. Ponadto firma ta nie ma wlasnych
>adresow mailowych.../

ale losie. polskie prawo definiuje, minimalne prawa klienta. jesli
producent chce dac wiecej, jego prawo. ponadto, producent moze dac
nawet 3letnia gwarancje, a sklep ma pelne prawo sprzedac dysk z roczna.
po roku pozostaja 2 lata gwarancji bezposrednio u producenta, ale to
w polskich warunkach chyba klopotliwe. ja nie probowalem.