Re: Co jest grane z moim W95?

Autor: Roki (roki_at_valhalla.com.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 09:01:30 MET DST

@witam
moze nowe drivery do karty graficznej. Moze stare nie chca chodzic z WIN95.
Najlepiej sciagnac nowe drivery i powinno byc OK.
Driverow szukaj na stronie producenta a jak nie znasz to zobacz tutaj
www.drivershq.com
                   Roki
           roki_at_valhalla.com.pl
               UIN: 4412597
    http://www.valhalla.com.pl/skrzydla
             Wirtualne Skrzydla
Rico napisał(a) w wiadomości: <6ht7dg$j0d_at_h1.uw.edu.pl>...