Re: Co jest grane z moim W95?

Autor: Cezar \ (interpoltext_at_opnt.optimus.wroc.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 01:18:37 MET DST

Rico <rico_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule <6ht7dg$j0d_at_h1.uw.edu.pl>...
> [...]

> Kiedy uruchamiam tę samą grę pod W95 (dungeonW95.exe) - gra uruchamia mi
się
> w małym kwadracie w lewym górnym rogu ekranu, kolory się jakby odwracają
> wcale nie można grać. Czasami nawet PC się zupełnie wiesza.

> Na początku myślałem, że to kwestia tej jednej gry, ale przed chwilą
> zainstalowałem jakieś demo z CD z PC WORLD KOMPUTER i jest to samo -
totalna
> kiła. Pod W95 gierki mi nie chodzą - pod Dosem a i owszem. Niebyłby to
> problem gdyby nie to, że niektóre gierki chodzą TYLKO pod W95

No i te gry beda chodzic pod Win95, a niektore stare, nieprzystosowane do
struktury systemowej Win nie maja takiej mozliwosci...

> Przeinstalowałem juz DirectX 5.0 PL, ale niczego mi to nie dało.

Jak gra nie obsluguje Direct X to nie masz co reinstalowac...

> Co jest grane? Co mam jeszcze zainstalować?

> Z góry dziękuję za wskazówki!
Sprawdz drivery do kart graficznych.

Aha, Win95 wiesza sie bo programisci cos przeoczyli i niestety, to jest
prawda. Moze bedziesz musia przeinstalowac sobie system, czego nikomu nie
zycze.

--
++   "Homo hominis lycanthropus"    ++