Co jest grane z moim W95?

Autor: Rico (rico_at_kki.net.pl)
Data: Sat 25 Apr 1998 - 19:27:51 MET DST

Kiedy uruchamiam gierkę pod DOSem (dungeon.exe) - wszystko jest OK.

Kiedy uruchamiam tę samą grę pod W95 (dungeonW95.exe) - gra uruchamia mi się
w małym kwadracie w lewym górnym rogu ekranu, kolory się jakby odwracają i
wcale nie można grać. Czasami nawet PC się zupełnie wiesza.

Na początku myślałem, że to kwestia tej jednej gry, ale przed chwilą
zainstalowałem jakieś demo z CD z PC WORLD KOMPUTER i jest to samo - totalna
kiła. Pod W95 gierki mi nie chodzą - pod Dosem a i owszem. Niebyłby to
problem gdyby nie to, że niektóre gierki chodzą TYLKO pod W95

Przeinstalowałem juz DirectX 5.0 PL, ale niczego mi to nie dało.

Co jest grane? Co mam jeszcze zainstalować?

Z góry dziękuję za wskazówki!

Pozdrawiam,

Rafał
rico_at_kki.net.pl