Re: Co z news.lublin.pl?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 08:54:15 MET DST

"Artur Klimek" <xxniebieskooki_at_writeme.com> napisał(a):

> tam w tej chwili mają dostęp tylko miejscowi...
>
> cytat z listy pl.listserv.polip
>
> :Ponieważ nie mam czasu i siły ciągle odpowiadać na listy takie jak
> :poniżej od dzisiaj serwer news.lublin.pl nie będzie przyjmował
> :artykułów wysyłanych spoza Lublina i okolic. Przykro mi...
> :
> :Andrzej Resztak

Szkoda że dowiedziałem się o tym teraz, a przesiadłem na
news.lublin.pl przedwczoraj, mozolnie ściągając wszystkie headery :(
Nie dało by się jakoś admina przekonać ?
Teraz niestety żeby coś wysłać to na chwilę przestawiam w Agencie
server news :)

> Artur Klimek

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...