Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: Wojciech Wiercigroch (Wojciech.Wiercigroch_at_ComArch.Pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 12:12:08 MET DST

Czesc

Ja osobiście sprobowałem atramentow polskiej
firmy InkPol. Sa bardzo tanie ale:

- czarny jest zbyt blady, poza tym troche
  przytkał głowice (moze zbieg okolicznosci
  dopelnialem tylko raz)

- dopelnialem tez zbiornik Photo, tu pojawił się
  problem odpowiedniej konsystencji atramentu,
  przy duzych wydrukach cisnienie w zbiorniczku
  nie zdazalo sie wyrownac i wydruk bladl. Trzeba
  bylo robic krotkie przerwy podczas drukowania.

Jesli chodzi o zwykle (dobre) atramenty to nie
sprawdzalem, ale przypuszczalnie pojawia sie
tu problem szybkiego zasychania glowicy
(osobiscie nie mam ochoty robic co dziennie
przedrukow)

Mam pytanie o tego InkTec'a, gdzie mozna go dostac,
czy nie ma z nim problemow takich jak z InkPol'em
jakie sa dostepne kolory i jaka jest technika
dopelniania.

Jesli idzie o technike jaka stosowalem z InkPolem
(dostarczaja strzykawki wraz z atramentem :-)) to
robilem maly otwor (wypalajac nie wiercac)
wstrzykiwalem i zaklejalem jakims klejem zywicznym.

wosiek