Re: Napełnianie koloru w HP

Autor: Nita (Nita_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 11:13:17 MET DST

> Kup sobie zestaw do napełniania InkTec'a. Z posiadanych przeze mnie
> informacji wynika, że za zestaw do DWUKROTNEGO napełnienia zbiornika
będzie
> Cię kosztował jakieś 50 PLN. Natomiast sam tusz jest miodzio - nie ma
> żadnych problemów (napełniam tak czarne zbiorniki, koloru jeszcze nie
> próbowałem - bazuję na informacjach od znajomych).

Po co kupować jakiś tam zestaw (nie wiem czy nawet atrament jest
wodo-odporny) jak można zadawkować głowice zwykłym parkerem (60 ml - 90 zl)
- czyli za 50 zlotych można zatankowac 6,5 raza.

Próbowałem też z Chińskimi atramentami (np. Hero) - na poczatku drukuje w
normie lecz po 50 stronach zaczynają się kłopoty (prawdopodobnie dysze się
brudą i nie drukuje).

A jeśli chodzi o atrament Pelikana to ja go osobiście nie używam -
próbowałem nim napełniać kilka razy, lecz często zakupiony atrmant był
beznadziejny (może jakieś podróbki ???)

Ale wracając do tematu koloru - jaki atramanent najleprzy ???

*                     Nicieja Paweł                        *
*             Nita_at_zeus.polsl.gliwice.pl             *