Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Apr 1998 - 20:43:14 MET DST

-----Original Message-----
From: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 22 kwietnia 1998 16:19
Subject: Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

>"SoftMenuTM II differs from the original SoftMenuTM Setup in that it
>boasts the ability to configure the core voltage of the Pentium II
>CPU, from 1.30v to 3.2v in 0.05v increments. This makes overclocking
>your Pentium II a much more precise and artistic task, also enabling
>you to push the limits of your already overclocked system. "
>

>I co teraz powiesz ? Tekst wzialem od Ananda - testowal nowego i

Juz spiesze z odpowiedzia: piszac plyty pod p2 mialem oczywiscie na mysli
plyty na _zwyklym LX_ i bez zadnych Soft Menu. Bo tak na serio to ile ludzi
w Polsce ma plyte na chipsecie BX? 100? 200? Wierz mi ze ani na Asusie
P2L97 ani na Microstarze MS-6117 nie dalo sie regulowac napiecia zworkami
bo softmenu nie mialy. Ale nie twierdze ze sie nie pomylilem [Hej, hej
Vindex
- posiadaczu Abita LX6 wlacz sie do dyskusji !!!]
Z tego co pamietam ABit ma wlasnie Soft Menu, ale nie wiem czy tam sie
dawalo ustawic VCORE Voltage.
BTW: Nie bal bys sie bawic napieciami P2???
Nawet w imie stabilnosci overclockowania ja bym nigdy nie dal sie
namowic na zwiekszenie zasilania z 2,8 do 3,2 (roznica 0,4V niezle jak
na procesor he?)

>_rewelacyjnego_ Abita BX6

Czy on taki rewelacyjny? Nie wiem, ale ma czestotliwosc BUS Speed nawet
133Mhz !!! :)))))

>Jakby ktos chcial sie czegos wiecej dowiedziec o plycie to polecam:
>http://www.anandtech.com/reviews/motherboards/abit/bx6.html

Fajna stronka....

Pozdrawiam

--