Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 00:42:54 MET DST

On 22 Apr 1998 20:44:37 +0200, surgeon_at_box43.gnet.pl (Jacek Dabrowski)
wrote:

> [...]

I znowu ktos mnie wywoluje do tablicy :) AFAIK zadna plyta do p2 poza
BX6 nie ma regulacji napiecia i niest to zalezne od SoftMenu (notabene
bardzo wygodnego :)

>Z tego co pamietam ABit ma wlasnie Soft Menu, ale nie wiem czy tam sie
>dawalo ustawic VCORE Voltage.

Nie da sie - alee biorac pod uwage to jak P2 grzeje sie po
podciagnieciu nawet nie wiem czy probowalbym

>BTW: Nie bal bys sie bawic napieciami P2???
>Nawet w imie stabilnosci overclockowania ja bym nigdy nie dal sie
>namowic na zwiekszenie zasilania z 2,8 do 3,2 (roznica 0,4V niezle jak
>na procesor he?)

>Czy on taki rewelacyjny? Nie wiem, ale ma czestotliwosc BUS Speed nawet
>133Mhz !!! :)))))

Pierwsze revision Abita nigdy nie bylo rewelacyjne - 1.1 za to tak :)
Tyle ze u nas zakup pamieci 8 ns jest bardzo problematyczny - o 6ns
juz nie wspomne a takie sa wymagane do tych 133 Mhz

>Fajna stronka....

A fajna, fajna - godny nastepca tomshardware :)

>Pozdrawiam

Pozdrowienia

Vindex