Re: 2 x PII czy 1 szybszy ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 00:54:15 MET DST

On 22 Apr 1998 20:44:37 +0200, surgeon_at_box43.gnet.pl (Jacek Dabrowski)
wrote:

>Juz spiesze z odpowiedzia: piszac plyty pod p2 mialem oczywiscie na mysli
>plyty na _zwyklym LX_

wiedzialem, ze tak odpowiesz - musisz przeciez jakos wybrnac z tej
sytuacji :)))

>bo softmenu nie mialy. Ale nie twierdze ze sie nie pomylilem [Hej, hej
>Vindex
>- posiadaczu Abita LX6 wlacz sie do dyskusji !!!]

Vindziu - widzisz jaki popularny jestes ? A mi piszesz, ze nie masz
czasu na newsy ;))

>Z tego co pamietam ABit ma wlasnie Soft Menu, ale nie wiem czy tam sie
>dawalo ustawic VCORE Voltage.
>BTW: Nie bal bys sie bawic napieciami P2???

A czegoz to sie bac ?

>Nawet w imie stabilnosci overclockowania ja bym nigdy nie dal sie
>namowic na zwiekszenie zasilania z 2,8 do 3,2 (roznica 0,4V niezle jak
>na procesor he?)

Moze i tak, ale sa tu na grupie ludzie, ktorzy po kilka miesiecy maja
puszczone ip166mmx na 266 ze zwiekszeniem napiecia do 3.3. Rezultatem
jest tylko zwiekszone grzanie :)
A jakas tam migracja elektronow i inne "bzdety"... Powiedzmy sobie
prawde - wiekszosc z nas wymienia /niestety!/ procesor czesciej niz
raz na 2, 3 lata... Sa tacy co i kilka miesiecy zmieniaja maszynki...
ech... No nic, w kazdym razie overclocking to nie jest domena Polakow,
na zachodzie tym tez sie bawia :) I smiem twierdzic, ze nawet bardziej
niz my :))

>Czy on taki rewelacyjny? Nie wiem, ale ma czestotliwosc BUS Speed nawet
>133Mhz !!! :)))))

Chocby i samo to... :)))) Anand tez go zachwala :)
A w ogole to jestem fanem Abitow /i por. Zubka z 07 Zglos sie ;))))/

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl