Re: Wirtualny pulpit w W95/NT4 i ET6000

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 14:17:54 MET DST

Wit Witerski wrote:

> STB

> kart.
>
> Dzięki za odpowiedź.
> Zainteresowało mnie to, ponieważ pod X-Windows jest taka możliwość i działa
> to całkiem ciekawie (czyt. szybko), tak więc myślałem, że istnieją jakieś
> sterowniki.
> W każdym razie poszukam w sieci tego AnyView.

Z tego co mowisz wnioskuje, ze jednak szukasz tego o czym tu mowil ktos inny.
Nie chodzi Ci o desktop wiekszy niz rozdzielczosc ekranu, czyli tak jak jest w
sterowniku np. ATI. Tj. masz desktop np. 1280/1024 a rozdzielczosc na ekranie
800/600. Jak dojezdzasz mysza do krawedzi ekranu to sie przesuwasz po desktopie
(czyli jakbys podgladal wiekszy desktop przez male okno). To mozesz zrobic na
ET-6000 za pomoca AnyView 3.0 ale dziala tak sobie.
Jak chcesz to po swietach Ci to wysle (w sieci tez to znajdziesz ale to jest
program robiony do konkretnej karty - jesli masz inna to tez bedzie dzialac ale
beda jakie nag-screeny itp).
Ja mam wersje specjalnie pod 'generic' ET-6000.
Jak Cie interesuje to przypomnij sie po swietach na priva (zklos_at_lucent.com).

Jesli natomiast chcesz miec kilka niezaleznych desktopow Windowsowych (np. jeden
program widzisz na jednym desktopie a drugi na drugim - jak w X-Windows) to
takie programy tez sa i sa calkowicie niezalezne od sprzetu (choc taka funkcje
maja np. sterowniki kart STB zdaje sie). Tez mam pare sztuk tego: PowerBar,
PowerDesk, Dashboard... Jak dasz znac to Ci wysle (razem z crackami). Choc tak
naprawde to zaden nie jest tak fajny jak ten w X-Windows.
Za to maja duzo innych uzytecznych funkcji.

Ja rozumiem 'wirtualny desktop' tak jak w pierwszym przypadku. Drugie to
zwielokrotnienie desktopow.

Pozdrowienia
I Wesolych Swiat !

Zbyszek Klos