Re: Wirtualny pulpit w W95/NT4 i ET6000

Autor: pask (pask_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 10 Apr 1998 - 21:16:01 MET DST

Wit Witerski wrote in message <6gkjep$6d8$2_at_rekin.onet.pl>...
>STB

>kart.
>

>Dzięki za odpowiedź.
>Zainteresowało mnie to, ponieważ pod X-Windows jest taka możliwość i działa
>to całkiem ciekawie (czyt. szybko), tak więc myślałem, że istnieją jakieś
>sterowniki.
>W każdym razie poszukam w sieci tego AnyView.
>
>Pozdrawiam,
>Wit Witerski <witw_at_kki.net.pl>
><strona GSM: www.kki.net.pl/witw>
>
>PS. WESOŁYCH ŚWIĄT!

witam
mam tsenga6000(jaton) po instalacji AnyView3.0 dzieją się następujące rzeczy
:
outlook express się wiesza
word przy pracy z wirtualnym ekranem zawiesza komputer i to tak dokładnie
że pomaga tylko zimny reset.
kupiłem tego jatona tylko ze wzgłedu na wirtualny ekran i tylko dla pracy z
Wordem ,
a tutaj taka sieczka ....
myślałem że to wina sterowników , więc pościągałem najnowsze wersje ze
stron domowych tsenga i jatona - nic nie pomaga.
ale przy okazji znalazłem na stronie jatona faqi na temat problemów
sprzętowych i sposoby ich rozwiązania i m.in. takie
coś : " System hangs up when access MS Office' 97 - word only" i brak opisu
jak tego uniknąć .
może ktoś też miał takie problemy ?

pozdrawiam

Paweł