Re: TPSA, VAT a zysk

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 17:34:36 MET DST

At 12:47 04-05-98 +0200, you wrote:

>Dzięki wyśrubowaniu cen i monopolowi (to o TP SA)

  Mowilem takze o firmach telekomunikacyjnych takze w Ameryce
  atam nastapila ostra demonopolizacja tego sektora.

>Taka że za te same usługi płacę duuużo więcej niż np. Amerykanin
>(i to wcale nie w stosunku do zarobków!

  no bo w Ameryce zlikwidowano prawie monopol i podzielono
  molocha na kilka mniejszych firm, ktore musza ze soba
  konkurowac.

>Ale ekonomia już nie....

   Mylisz sie, ekonomia jest stale polem do eksperymentow.
   W niektorych krajach ten eksperyment trwal 70 lat.

>Bart (B.K.)
>Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław

   Mam nadzieje ze zrobisz jakis dyplom z tematu
  "jak w krotkim czasie zrobic w Polsce trzy razy wiecej
   telefonow i obnizyc ceny polaczen do poziomu
   amerykanskiego bez wkladu kapitalu zagranicznego"

  (oczywiscie bez zlosliwosci)

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~